Строки повернення і обміну.
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Умови повернення/обміну для товарів належної якості.
Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону "Про захист прав споживачів"
У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (095) 541 13 77 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.
1. Поверненню/обміну підлягає товар лише у первинній упаковці, збережені всі ярлики, повна комплектація, відсутні сліди використання товару споживачем. Без упаковки товар на повернення/обмін не приймаємо.
2. Повернення/обмін товару здійснюється лише через Нову пошту.
3. Якщо Вам було відправлено бракований товар або товар не той, який Ви замовили (помилково), оплату доставки товару здійснює наша компанія.
4. За будь-якої іншої причини обміну витрати на доставку товару оплачує замовник за тарифами транспортної компанії. Тобто доставку товару нам і доставку від нас до Вас оплачує замовник.
5. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем. Переведення коштів на банківську карту Замовника після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару належної якості.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (095) 541 13 77 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.
1. При виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.
2. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті.
3. Повернення/обмін товару здійснюється лише через Нову пошту.
4. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії.
5. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем. Переведення коштів на банківську карту Замовника після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару неналежної якості.
Товари які не підлягають обміну, або поверненню.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обміну. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).