Бажання
Додайте товари до списку бажань
0

Сукня жіноча Кіра бірюза із штапеля, літня сукня вільного крою

В наявності
Артикул: 2309351379
699 грн
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Размер женской одежды
Колір
Сезон
Замовити швидко

Літня сукня "Кіра" із легкої штапельної тканини з принтами – ідеальний вибір для теплого сезону.

Верх сукні виконаний з суцільнокроєними рукавами з напуском, забезпечуючи комфорт та стиль. Вільний крій по лінії талії та А-силует підкреслюють жіночність та елегантність, а внутрішні кишені на рівні стегон додають практичності. Сукня комплектується пояском у тон, який підкреслить вашу талію та завершить ідеальний образ.

  • Матеріал: штапель
  • Розмір: 44-46, 48-50, 52-54, 56-58
  • Пояс у комплекті
  • З кишенями

Розмірна сітка:

Розмір Об'єм грудей Об'єм талії Об'єм стегон Довжина виробу
44-46 до 94 96 до 110 112
48-50 до 100 102 до 116 114
52-54 до 106 108 до 122 116
56-58 до 112 114 до 128 118

image.jpeg

Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Характеристики
Наявність карманів Да
Фасон выреза горловины Овальный
Країна виробник Украина
Обхват талии 96 см
Длина рукава Без рукава
Стан Новое
Отделка и украшения Пояс
Тип тканини Штапель
Фасон платья А-силуэт

Способи доставки

Доставка здійснюється по всій території України

  • «Новою поштою у відділення по Україні» - від 50 грн.
  • «Новою поштою на поштомат» - від 50 грн. 
  • «Адресна доставка кур’єром "Нової пошти" до дверей» - від 85 грн. 
  • Доставка "Нова Пошта" - Безкоштовно, за умови оплати всієї вартості замовлення, якщо вартість всього замовлення від 5000 грн. Увага! Послуга післяплати оформляється при мінімальній передоплаті 100грн.
  • "Укрпошта Стандарт" у відділення – 25 грн. до 15 кг, не більше 70 см (3-6) днів
  • "Укрпошта Стандарт" у відділення – 50 грн. від 15 кг
  • Доставка "Укрпошта" - Безкоштовно, за умови оплати всієї вартості замовлення, якщо вартість всього замовлення від 700 грн. Безкоштовна доставка тільки після 100% оплати замовлення (при сумі замовлення від 700 грн). Для СП та дропшиперів доставка Укрпоштою +30грн. або за рахунок отримувача.

Додаткова інформація про оплату та доставку

Вартість доставки за рахунок покупця (якщо не підпадає під умови безкоштовної доставки). У разі обміну або повернення товару всі транспортні витрати оплачує Покупець.

Прошу врахувати!

-Відправлення товару здійснюється у вівторок, середу, п'ятницю, суботу та неділю. У четвер та понеділок відправку товару не здійснюємо.
-Особливість відправлення через "Укрпошта" дана служба доставки не надає автоматично номеру ТТН, номери ТТН ми отримуємо із затримкою в кілька днів. Ми можемо гарантувати тільки одне, що ми передаємо на "Укрпошта" Ваше замовлення, але номер ТТН надаємо із затримкою. Просимо заздалегідь вибачити цей аспект у роботі з даною службою доставки
-У Києві лише юридична адреса, всі посилки до Києва відправляються через перевізників. З досвіду роботи доставка до міста Київ наступного дня після відправлення.

 

Способи оплати

  • Оплата карткою Visa, Mastercard - WayForPay (комісія сервису складає 2,5% від суми покупки)
  • Оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay 
  • Накладний платіж з мінімальною передоплатою: При післяплаті, передоплата замовлення мінімум 100 грн. на карту банка Privatbank 4246001000598718 Ковтонюк Ганна Олексіївна. У призначенні платежу, прохання вказувати прізвище на яке зроблено замовлення або номер замовлення. Товар вартістю до 200 грн. післяплатою не відправляється.
  • Оплата на Банківську Карту. На карту банка Privatbank 4246001000598718 Ковтонюк Ганна Олексіївна. У призначенні платежу, прохання вказувати прізвище на яке зроблено замовлення або номер замовлення.
  • Безготівковий розрахунок. Реквізити для оплати: UA723052990000026003036002878 kod 2020106000 Kovtonyuk G.O. У призначенні платежу, прохання вказувати прізвище на яке зроблено замовлення або номер замовлення.
  • Післяплата. Оплата за товар та доставку при отриманні на Новій пошті чи Укрпошті.

    Післяплата "Нова пошта" - оплата за товар після отримання у відділенні транспортної компанії

    Післяплата тариф "Нової пошти" 2% від суми післяплати +20 грн.

    Післяплата "Укрпошта" - оплата за товар після отримання у відділенні транспортної компанії

  • Замовлений товар буде відправлений за реквізитами, які залишив отримувач

 

Гарантія від виробника 12 місяців

 

Строки повернення і обміну.

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Умови повернення/обміну для товарів належної якості.

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється протягом 14 днів з дня підтвердження замовлення за рахунок покупця, згідно Закону "Про захист прав споживачів"

У разі отримання товару належної якості Клієнт може здійснити повернення товару зв'язавшись з менеджером по контактному номеру телефону (095) 541 13 77 та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням.

1. Поверненню/обміну підлягає товар лише у первинній упаковці, збережені всі ярлики, повна комплектація, відсутні сліди використання товару споживачем. Без упаковки товар на повернення/обмін не приймаємо.
2. Повернення/обмін товару здійснюється лише через Нову пошту. 
3. Якщо Вам було відправлено бракований товар або товар не той, який Ви замовили (помилково), оплату доставки товару здійснює наша компанія.
4. За будь-якої іншої причини обміну витрати на доставку товару оплачує замовник за тарифами транспортної компанії.  Тобто доставку товару нам і доставку від нас до Вас оплачує замовник.

5. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем. Переведення коштів на банківську карту Замовника після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненного товару належної якості.

Умови повернення для товарів неналежної якості.

У разі отримання та виявлення Клієнтом товару неналежної якості, через невідповідність очікуванням, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону (095) 541 13 77 та повідомити про бажання заміни або ж повернення товару.

1. При виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів.

2. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в месенджері Viber, Telegram, WhatsApp по номеру телефону зазначеному на сайті.

3. Повернення/обмін товару здійснюється лише через Нову пошту. 

4. Повернення здійснюється за рахунок Одержувача, службою доставки Нова пошта за тарифами транспортної компанії.

5. Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем. Переведення коштів на банківську карту Замовника після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару неналежної якості.

Товари які не підлягають обміну, або поверненню.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, що зазначені у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, не підлягають поверненню та обмінуВідповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. № 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів", затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).

 

Поширити у соцмережах
Вгору